תפאורה מדהימה בחינה

מארחים ואורחים שחוגגים חינה, אומרים לא אחת כי טקס זה הוא יפה ומרשים הרבה יותר מהחתונה וזאת לאור התפאורה יוצאת הדופן שקיימת לאורכו של טקס זה, הן אם מדובר בחינה מרוקאית, הודית או תימנית. בני הזוג והמשפחה הגרעינית מתכנים את ערב החינה לפרטי פרטיו בסיוע של מארגנת חינות שהיא מנוסה מאד ומעניקה להם את כל המעטפת הכוללת תפאורה אותנטית ובה ספסלים בגווני אדום או זהב, קישוטים אותנטיים המאפיינים את המוצא העדתי, שלל תלבושות לחתן, לכלה ולכל אחד מהמוזמנים שבמהלך הטקס ילבשו את התלבושת המסורתית וייהנו מערב נפלא ומעורר השראה.

אחד הגימיקים שהחל בשנים האחרונות הוא הצבה של קיר בלונים בכניסה לטקס חינה. המטרה היא שכל מי שייכנס לאירוע יצטלם ליד קיר מרהיב זה ומהר מאד יעלה את התמונות או הסרטון לרשתות החברתיות המובילות כמו פייסבוק או אינסטגרם. המידע המצולם מגיע באופן מידי לקהלים רבים שמתרשמים מהנראות של האולם או של גן האירועים המקושט. בדרך זו מפרסמים את העובדה שבני הזוג האלו חוגגים היום חינה, כיוון שהחתונה היא בקרוב והדבר יוצר רושם נפלא על כולם.

בחירה של מארגנת חינה

למארגנת החינות יש תפקיד חשוב בהיערכות לקראת ערב חשוב זה, יש לה היצע גדול בדרך כלל של תפאורות ייחודיות שהיא מייבאת ממדינות כמו מרוקו והן מעוצבות בסגנון המאפיין את הטקסים במדינה זו. מדובר בפרגודים, ספסלים, עיטורי עץ בכל מקום ומראה מאד מהודר. ברוב המקרים הבדים הם בגווני זהב או כסף נוצצים, אדום או לבן. השילוב של התפאורה המרהיבה הופכת את הטקס לאותנטי עם יופי רב.

חינה
צילום: UNSPLASH

הקמה של ציוד לחינה

העובדים של החברה שמארגנת את החינה מגיעים לאולם או לחצר שבה יתקיים הטקס בשעה מוקדמת. הם מקימים את התפאורה במרחב שבו יתקיים טקס חינה הכולל את מתן מתנות הזהב ואת מריחת חומר החינה. מעבר לכך גם בכניסה למקום תהיה תפאורה יפהפייה לאורך המסלול של התהלוכה שבה יצעדו כל האורחים עם מגשי העוגיות המתוקות.

מעבר לכך מכנים את השולחנות עמוסי כל טוב, כמו מגשים רבים שעליהם מונחות העוגיות המסורתיות עם תמרים, שקדים, מרציפן ועוד. עוגיות בצק ייחודיות ובמקרים רבים גם מכינים במקום ספינג' חם לשמחתם של כל האורחים.

טקס חינה הוא עם שפע ולכן יהיה בכניסה גם שולחן ועליו שקים יפהפיים שבכל אחד מהם יש פרי יבש אחר כמו אגוזים, שקדים ועוד. כל אחד מהאורחים יכול לגשת ולקחת כמות מהפירות היבשים האהובים עליו.

הכנות לחינה

גולת הכותרת של טקס חינה הוא התלבושות. מארגנת החינות מתאמת מראש עם הכלה אילו תלבושות היא תלבש לאורך הערב. בדרך כלל הכלה מחליטה לפחות על שלוש שמלות והיא מחליפה אותן לאורך הערב. על פי צבעי השמלות שלה יוכנו גם בגדים תואמים עבור החתן. לכל הקהל יהיו המון כפתנים, בשלל צבעים, כובעי תרבוש לגברים ועוד.

הכותרות שלנו

איך לבחור אלכוהול לחינה?

כל אירוע חגיגי מלווה בדרך כלל גם באלכוהול. הבחירה באלכוהול המתאים היא בחירה קריטית להצלחת האירוע ולטעמים שיישארו בפיהם של כל החוגגים לאחר האירוע. זו

קרא עוד »
חינה

תפאורה מדהימה בחינה

מארחים ואורחים שחוגגים חינה, אומרים לא אחת כי טקס זה הוא יפה ומרשים הרבה יותר מהחתונה וזאת לאור התפאורה יוצאת הדופן שקיימת לאורכו של טקס

קרא עוד »
עקוב אחרינו:

מאמרים באותו נושא:

העור מתקלף?

כל אחד מגיב אחרת לעור מתקלף. שמעתם פעם שהוזכר בחדשות שמישהו אחד בוחן את הדיאטה ומנסה להסיר קילוף עור עם

קרא עוד »