להתאפר לחינה בבית ולהיראות נהדר

לא משנה אם את מתכננת חינה בבית או שאת חוגגת את החינה שלך באולם, הבאנו לך כאן כמה דגשים שכדאי לך לקחת בחשבון בשביל להתאפר לאירוע שלך בצורה הכי טובה שיש. להתאפר בקלות ובלי דאגות והכי חשוב להיראות נהדר.

איפור אירועים – לא חייב מאפרת מקצועית

נתחיל בניפוץ מיתוס שהוא המיתוס הגדול ביותר בתחום האיפור שאומר שכאשר מדובר על איפור כלות (גם כלות לחינה) חייבים להזמין שירות של מאפרת (או מאפר) מקצועית. אבל לא תמיד זה הדבר הנכון. היום את יכולה בקלות להתאפר בצורה מושלמת, כל מה שאת צריכה הוא רק כמה מוצרי איפור איכותיים שיעזרו לך לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר ויעזרו לך להגיע לתוצאות בקלות.

מה את לובשת לאירוע: ראשית את צריכה לדעת מה את הולכת ללבוש, ותזכרי שבאירוע חינה בדרך כלל את תחליפי תלבושות ולכן את צריכה להבין שהצבע של התלבושת משתנה האיפור צריך להיות כזה שיתאים לכמה סוגננות של צבע שונים.

איפור יכול להיות כבד: הקפידי שהאיפור יהיה קל מספיק כדי שלא תרגישי אי נוחות וחם במהלך האירוע. גם אם את חושבת שבקיץ יש מזגן באולם, ברגע שתתחילי לפזז על רחבת הריקודים את תמצאי את עצמך מזיעה לא מעט והאיפור יתיל להיות מעמסה גדולה עבורך.

היזהרי משימוש במוצרים עמידים: מוצרים עמידים יכולים להפוך את העור שלך יבש, אז השתמשי בהם במשורה והימנע משימוש בהם על בסיס יומי. גם לאירוע, מוצרי האיפור העמידים אלו שנחשבים להכי פחות “נושמים” והם יכולים להיות כבדים על עור הפנים וליצור תחושת אי נעימות.

איך למצוא את האיפור המתאים לאירוע

כשאת מנסה למצוא את האיפור המתאים לאירוע, יש הרבה גורמים שכדאי לך לקחת בחשבון. אחד הגורמים הללו הוא סוג העור שלך. אם העור שלך יבש, אז את צריכה להשתמש בקרם לחות לפני מריחת כל איפור. לעור שמן, עדיף להשתמש במוצרים מחטיאים כמו אבקת פנים או ספריי הגדרה כדי למזער ברק וייצור שמן.

כדי למצוא את האיפור המתאים לאירוע, חשבויבאיזה סוג אירוע מדובר ואיזה מראה את רוצה להשיג עם האיפור. כדאי גם לחשוב כמה זמן יש לך לפני תחילת האירוע כדי שתוכלי לוודא שהכל יהיה מוכן בזמן בעת הצורך. את חייבית לזכור גם שאיפור לוקח זמן, זה תהליך מורכב שאת צריכה כמובן לתרגל ולא לשכוח שיכול להיות ולא תעמדי בלוח הזמנים. ההתארגנות לאירוע החינה היא גם ככה מלחיצה, אז בכל מקרה כזה כדאי לחשב את הזמנים בצורה נכונה.

המפתח למציאת האיפור המתאים הוא להבין איזה סוג מראה את רוצה ואיך העור שלך יגיב אליו. לדוגמה, אם את הולכת להיות במגע ישיר עם מים או זיעה, אז הימנעי משימוש במוצרי מט ובמקום זאת לכי על גימור “מחזיר אור”.

אל תשכחי שבאירוע את גם צריכה להצטלם ואת צריכה שהתמונות יהיו יפות וברורות, לכן כדאי לקחת בחשבון את נושא הצילום שהוא חלק בלתי נפרד מהדגשים לאיפור מושלם לאירועים.

לסיכום

את יכולה להיראות נהדר ביום החינה שלך ולא להוציא אלפי שקלים על איפור ערב, כל מה שאת צריכה זה את הציוד המתאים וקצת מוטיבציה. המאמר נכתב בשיתוף דיל קוסמטיקס את הקוסמטיקה הגדול והמקיף בישראל.
לאתר דיל קוסמטיקס >> https://www.dealcosmetics.co.il/

הכותרות שלנו

איך לבחור אלכוהול לחינה?

כל אירוע חגיגי מלווה בדרך כלל גם באלכוהול. הבחירה באלכוהול המתאים היא בחירה קריטית להצלחת האירוע ולטעמים שיישארו בפיהם של כל החוגגים לאחר האירוע. זו

קרא עוד »
חינה

תפאורה מדהימה בחינה

מארחים ואורחים שחוגגים חינה, אומרים לא אחת כי טקס זה הוא יפה ומרשים הרבה יותר מהחתונה וזאת לאור התפאורה יוצאת הדופן שקיימת לאורכו של טקס

קרא עוד »
עקוב אחרינו:

מאמרים באותו נושא: