ארגון אירועים עם קונספט/נושא

אם חשוב לכם לארגן אירוע מוצלח יותר, מעניין יותר ואפילו מקורי, כדאי לארגן אותו על בסיס קונספט או נושא נבחר. בבחירת הקונספט מביאים בחשבון היבטים כמו מטרת האירוע, מיהם המשתתפים, מהו הפורמט, מתי הוא מתקיים, ערכים שחשובים לכם ועוד. הקונספט ישפיע על כל הדברים הקטנים והגדולים, החל באופי ההזמנה, דרך שעת התחלה וסיום, סגנון הקייטרינג, בחירה המוזיקה, אופי קבלת הפנים וכל היתר. האתגר הוא כמובן לבחור את הנושא המתאים. אם כן, קבלו כמה רעיונות לנושאים מלהיבים לאירועים מוצלחים.

קונספט סודי מקורי ומעניין במיוחד

אם אתם מחפשים רעיון לקונספט מקורי ומעניין במיוחד, תוכלו ללכת על הדבר הבא – חשאיות. בין אם מדובר על אירוע ברית ובין אם מדובר על אירוע עסקי או חתונה, פזרו במכוון רמזים מעורפלים ואפילו חידתיים. עצבו את ההזמנה בצורה פחות שגרתית, באופן שמעורר סקרנות. אפשר להסתיר את מיקום האירוע עד לזמן קצר לפניו, ורק אז לחשוף בדיוק היכן הוא מתקיים.

קונספט יום שוק

סיורי השוק הקולינריים אהובים מאוד בישראל. הצבעוניות של השוק, הריחות, הטעמים, האותנטיות. קונספט יום שוק יכול להתאים למגוון רחב של אירועים. ניתן לעצב את המתחם בצורת דוכני שוק, בסגנון איכרים, הרבה ירוק וטבע.

צילום: Deposit

קונספט קרנבל ברזילאי

אם אחת המטרות של האירוע היא לשמוח ולשמח, אז למה לא לארגן אותו בצורה של קרנבל! קרנבל של אירוע כולל צוות בתלושות ססגוניות, אווירה ברזילאית בנוסח הסמבה. אפשר לשלב רקדנים, מתופפים, משרוקיות וכלי נגינה עממיים שכולם נהנים להשתתף. אווירת הקרנבל תוכל להשתקף בחלוקה של מסכות או אביזרים ססגוניים אחרים. הבונוס – הכל נראה נהדר בצילומים.

קונספט מחזמר או הצגה

אם מתחשק להתפרע עם רעיון מקורי ומלא פעילות, חשבו על קונספט מחזמר או הצגה. את האולם מעצבים בסגנון תיאטרוני מובהק, עם במה, מערכת הגברה, תפאורה. המוזמנים לאירוע יוכלו לקחת חלק בסדנת משחק מקצועית יותר או פחות, כאשר יתר המוזמנים משמשים כקהל. אפשר לשלב אירוע בסגנון כזה עם קריוקי או תחרות בסגנון כוכב נולד.

קונספט שף גורמה

אם ברור לכם שאוכל הוא כוכב האירוע, תוכלו ללכת על קונספט שף גורמה. מזמינים לאירוע שף עם צוות עוזרים, שמכינים את המנות מול קהל האורחים. המעוניינים בכך יוכלו להשתתף בהכנת מנה כזאת או אחרת. יש אפשרות משודרגת, לקחת את האירוע לכיוון של סדנת בישול כמו משחקי השף.

הדרך לבחור קונספט חדש

כדי לארגן אירוע עם קונספט חדש, אפשר ללכת לכיוונים רבים אחרים. במיוחד בכנסים עסקיים אך אפילו בימי הולדת ומסיבות, ניתן לשתף את המוזמנים בבחירת קונספט. כל מוזמן יכול לבחור מראש את הקונספט מתוך רשימה קיימת או באופן חופשי. בסופו של דבר בוחרים את הקונספט ברוב קולות או שאפשר לערוך הגרלה.

הכותרות שלנו

איך לבחור אלכוהול לחינה?

כל אירוע חגיגי מלווה בדרך כלל גם באלכוהול. הבחירה באלכוהול המתאים היא בחירה קריטית להצלחת האירוע ולטעמים שיישארו בפיהם של כל החוגגים לאחר האירוע. זו

קרא עוד »
חינה

תפאורה מדהימה בחינה

מארחים ואורחים שחוגגים חינה, אומרים לא אחת כי טקס זה הוא יפה ומרשים הרבה יותר מהחתונה וזאת לאור התפאורה יוצאת הדופן שקיימת לאורכו של טקס

קרא עוד »
עקוב אחרינו:

מאמרים באותו נושא: