ארגון חינה בצורה הטובה ביותר

הגיע הזמן המרגש ואתם מתכננים את אירוע החינה שלכם? שיהיה במון מזל טוב! כדי שלא תסתבכו יותר מידי עם ההכנות השונות הכרוכות באירוע חינה, הכנו לכם מדריך מפורט שיסביר לכם את כל מה שאתם חייבים לדעת, ויאגד את כל המשימות השונות שעליכם לעשות כדי ליצור אירוע חינה מיוחד, מרגש ובעיקר מהמם אותו כולם יזכרו, אז קדימה- בואו נתחיל!

צילום: engin akyurt on Unsplash

לפני הכל- מה חשוב לזכור

לפני שנתחיל במדריך, חשוב שתזכרו שהתקופה יכולה להיות קצת עמוסה, כי למרות שלעומת החתונה החינה נחשבת לאירוע קטן וקליל יותר אך גם לה המשימות שלה והלחצים המלווים לאירוע. חשוב מאוד שתהנו מהתקופה הזו כמה שאתם יכולים כי היא תקופה מהממת למרות העומס ואתם תתגעגעו אליה אז קחו הכל בקלות ותתרכזו בשמחה שלכם.

הכנות לפני האירוע

כדי לוודא שהכל יתנהל כשורה, הנה מספר הכנות אותן תידרשו לבצע מראש:

1.רשימת מוזמנים

קודם כל תצטרכו להכין רשימה של כל המוזמנים שלכם כדי לדעת את כמות האנשים אליהן תצטרכו להיערך ולהתאים את האירוע לפיה, תשתמשו בקובץ אקסל כדי לעבור בצורה נוחה ומסודרת ותכינו רשימה שתכסה את המשפחות של 2 הצדדים, כדי לא לטעות ולשכוח אף אחד שבו עם ההורים ותעברו על הרשימה יחד.

2. מציאת מקום לאירוע

אחרי שהכנתם רשימת מוזמנים והבנתם את סדר גודל כמות האורחים שלכם, הגיע הזמן למצוא את המיקום של החינה שלכם, אתם יכולים לבחור באולם של בית כנסת, בבית (אם יש לכם בית גדול) או באולם אירועים. שימו לב שהמקום יכול את כמות המוזמנים שלכם ויהיה נגיש מבחינת מיקום לכלל האורחים שלכם כדי ליצור נוחות.

3. הזמנה לחינה

אחרי שהכנתם את רשימת המוזמנים ומצאתם את האולם, הגיע הזמן ליצור הזמנה לחינה, אתם יכולים להשתמש בשירות של מעצבים גרפיים שיכינו לכם את ההזמנה המושלמת או ללכת לבית דפוס וליצור אותה יחד. אנחנו ממליצים לכם להשתמש בהזמנות דיגיטליות כי הן נוחות יותר וכך תשלחו אותם לאורחים שלכם בקלות בוואטסאפ, אל תשכחו לרשום את התאריך ואת פרטי האירוע וליצור הזמנה מהממת.

4. סגירת ספקים לאירוע

כחלק מהאירוע תצטרכו לסגור עם הספקים השונים הנדרשים לאירוע מוצלח.

תחילה תבחרו DJ, כזה שיודע לעשות שמח ולהתאים את עצמו לאורחים שלכם כדי שיהיה שמחה אמיתית. תבחרו מישהו עם המלצות מזוגות קודמים ותבטיחו אירוע מוצלח.

לאחר מכן תבחרו צלם, תוכלו ללכת על צלם סטילס או צלם מגנטים (או גם וגם, למה לא), חשוב שתבדקו את איכות העבודה שלו וכמובן גם המלצות קודמות.

בנוסף חשוב שתבחרו את החברה להפקת החינה, הם סיפקו לכם את כל מה שדרוש מבחינת תלבושות ויעצבו את האירוע שלכם בהתאם.

תוכלו להוסיף עוגיות מרוקאיות ועמדת מופלטות וספינג' לאירוע כי זה מה שהופך אותו למתוק במיוחד.

לסיכום

חינה היא אירוע מרגש ומיוחד וחשוב שתהנו ממנה ככל הניתן. תשתמשו במדריך שלנו ותהנו, שיהיה לכם המון מזל טוב.

הכותרות שלנו

איך לבחור אלכוהול לחינה?

כל אירוע חגיגי מלווה בדרך כלל גם באלכוהול. הבחירה באלכוהול המתאים היא בחירה קריטית להצלחת האירוע ולטעמים שיישארו בפיהם של כל החוגגים לאחר האירוע. זו

קרא עוד »
חינה

תפאורה מדהימה בחינה

מארחים ואורחים שחוגגים חינה, אומרים לא אחת כי טקס זה הוא יפה ומרשים הרבה יותר מהחתונה וזאת לאור התפאורה יוצאת הדופן שקיימת לאורכו של טקס

קרא עוד »
עקוב אחרינו:

מאמרים באותו נושא:

אוכל לחגיגת אירוע חינה
קייטרינג לחינה

החלטתם להתחתן??? מזל טובהאם גם אתם נמנים על אותם זוגות שהחליטו לערוך את טקס החינה המסורתי? טקס החינה שמביא עמו

קרא עוד »