עיצוב הזמנה לבר מצווה

אירוע בר מצווה ללא ספק מהווה אירוע מרגש מאוד הן לנער אשר חוגג אותו והן להוריו ולבני משפחתו. מדובר על אירוע המסמל את המעבר בין ילדות לבגרות וכמובן, מדובר על אירוע שמחובר למסורת היהודית. אחד הדברים החשובים שעליכם לתכנן ולארגן לקראת אירוע בר המצווה של בנכם הוא כמובן: עיצוב הזמנה צריך להתבצע בצורה נכונה, בהתאם לאופי האירוע שלכם ובהתאם למגוון הפרמטרים העומדים על הפרק.

 חשוב מאוד להבין כי עיצוב הזמנה לבר מצווה כבר איננה דבר מורכב מדי. בעוד שבעבר היה צורך לבחור במעצב גרפי ובית דפוס ייעודי לצורך עיצוב ההזמנה והדפסתה, הרי שכיום ניתן לעצב הזמנה באמצעות תוכנות שונות ונגישות לציבור הרחב ובמקום להדפיס אותה ולשלוח אותה באופן פיזי בדואר, ניתן לשלוח אותה אונליין דרך המייל, דרך הוואטסאפ ועוד.

טיפים לעיצוב הזמנה לבר מצווה

עיצוב הזמנה לבר מצווה צריך להתבצע בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי שגם אתה תאהבו את ההזמנה, גם הנער שחוגג את בר המצווה יאהב אותה וגם האורחים שמקבלים את ההזמנה יתרשמו ממנה מאוד. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בעיצוב הזמנה לבר מצווה בצורה הטובה ביותר:

עיצוב הזמנה לבר מצווה בהתאם לאופי האירוע

חשוב מאוד לשלב אלמנטים שונים בהזמנה התואמים לסוג האירוע. אם אתם עורכים את האירוע בכותל או אם חשוב לכם להדגיש את החיבור למסורת היהודית באירוע המדובר, תוכלו לבחור ברקע של הכותל המערבי או כל מקום אחר הקדוש לעם היהודי. אם מדובר על אירוע בקונספט מסוים, כדאי מאוד לשלב את הקונספט המדובר בהזמנה על מנת לרמוז לאורחים על הקונספט לאירוע המדובר.

צילום: PIXABAY

שילוב של תמונה או איור

כדאי מאוד לשלב בהזמנה תמונה כלשהי או איור התואם לסגנון העיצוב. אפשר לשלב קריקטורה משעשעת של נער בר המצווה או דיוקן שלו, אפשר לצרף להזמנה תמונה אמיתית שלו או שאפשר לצרף איור כלשהו שמתאים לאירוע המדובר או לאופי האירוע. כמובן שחשוב לשלב את האיור או התמונה בצורה חכמה. לא כדאי שהם יתפסו את כל המקום בהזמנה ויבואו על חשבון הפרטים החשובים שמכילה ההזמנה לרבות התאריך שבו יערך האירוע, המיקום והשעה.

שילוב של ציטוט

כדאי מאוד להתחיל את ההזמנה עם ציטוט כלשהו. זה יכול להיות ציטוט משיר שאתם אוהבים ותואם לאירוע, זה יכול להיות ציטוט של פסוק מהמקורות אשר תואם לאירוע המדובר ועוד. אין ספק שכדאי לשלב ציטוט כלשהו בתהליך עיצוב הזמנה לבר מצווה שכן, הוא הופך את ההזמנה למכובדת יותר ומרשימה יותר.

לא לשכוח את העיקר

כיום ניתן לעצב מגוון רחב של הזמנות מרשימות ומיוחדות מבחינה חזותית ואולי דווקא בשל כך חשוב מאוד שלא לשכוח להדגיש את הפרטים החשובים של האירוע: מהו התאריך שבו האירוע יערך, היכן האירוע יערך, מתי הוא יתחיל ועוד. אם יש צורך באישור הגעה, כדאי שההזמנה תכיל גם פרטי יצירת קשר לצורך אישור הגעה. כל הפרטים הללו צריכים להיות מודגשים בצורה איכותית. חשוב מאוד לבחור את הפונטים הנכונים אשר יגרמו לכתוב להיות בולט ומיוחד. כדאי כמובן להתאים את הפונטים לעיצוב הכולל.

בחירת סקלת צבעים

לא כדאי להתפזר מבחינת בחירת הצבעים להזמנה. חשוב מאוד לבחור בסקלת צבעים אחת ולהתמקד בה וזאת בכדי שלא להגיע למצב שבו האדם שמקבל את ההזמנה לא מצליח להתמקד במה שחשוב מאוד. ההזמנה צריכה להיות בסופו של דבר בעיצוב נקי, איכותי ואסתטי ועל כן כל הפרטים שבה לרבות סקלת הצבעים צריכים להשתלב באופן הרמוני זה בזה.

בסופו של דבר, לאחר עיצוב הזמנה לבר מצווה, עליכם להחליט האם אתם מעוניינים להפיק הזמנות דיגיטליות בלבד או שמא אתם יודעים שיש בקהל האורחים שלכם גם אנשים שלא מספיק בקיאים בכל הטכנולוגיה הדיגיטלית המתקדמת ועל כן עדיף להדפיס עבורם הזמנה בשיטה המסורתית. ניתן לשלב בין שליחת הזמנות אונליין למעגל רחוק יותר ושליחת הזמנות מודפסות למעגל קרוב יותר של בני משפחה.

הכותרות שלנו

איך לבחור אלכוהול לחינה?

כל אירוע חגיגי מלווה בדרך כלל גם באלכוהול. הבחירה באלכוהול המתאים היא בחירה קריטית להצלחת האירוע ולטעמים שיישארו בפיהם של כל החוגגים לאחר האירוע. זו

קרא עוד »
חינה

תפאורה מדהימה בחינה

מארחים ואורחים שחוגגים חינה, אומרים לא אחת כי טקס זה הוא יפה ומרשים הרבה יותר מהחתונה וזאת לאור התפאורה יוצאת הדופן שקיימת לאורכו של טקס

קרא עוד »
עקוב אחרינו:

מאמרים באותו נושא: